loader

Trgo-Produkt d.o.o. je osnovan 1996. godine. Od oktobra 2008.godine pomenuto preduzece na bazi pune angažovanosti kapaciteta,dovodi do proširenja proizvodnog programa sa proizvodnjom grejnih tela na cvrsta goriva pod sopstvenim brendom “Bella Thalia”. Stvaranjem novog proizvoda je imperativ dugorocnog i usešnog poslovanja, jer preduzeca vrlo teško opstaju i na domacim tržištima ukoliko nemaju brend koji može biti konkurentan. Bella Thalia je za Trgo-Produkt d.o.o. od pocetka bila taj brand , koji smo prvo izgradili na domacem tržištu, na kojem je danas bez sumnje jedan od vodecih lidera. Takvi rezultati na domacem tržištu postakli su nas da se i okušama i na evropskom tržištu, koje je zahtevnije od naše. Bella Thalia je kao izvozni proizvod plasirana na tržište Evropske unije i zemlje clanice CEFTA.

Opredeljenje ka ovoj vrsti proizvodnje proizašlo je iz nekoliko razloga od kojih navodimo sledece:

1) sve veca energetska kriza koja se posebno osetila na našem prostoru krajem prošle i pocetkom ove godine (pogotovo u septembru 2010 godine kada je došlo do zastoja poskupljenja gasa)

2) povecanje cene svih vidova energenata a pogotovo gasa, gde je cena krajem prošle godine skocila za citavih 20%, kao i povecanje cene elektricne energije koja je inace bila na visokom nivou a gde se bitnije povecanje cena još ocekuje tokom ove godine,

3) mogucnost iskorišcenja razlicitih vrsta cvrstog goriva, odnosno postojanje alternativa da se jedna vrsta goriva zameni drugim...

Prednost preduzeca Trgo-Produkt d.o.o. u odnosu na konkurenciju je asortiman i kvalitet proizvoda, prihvatljiva cena proizvoda na tržištu i dobra organizacija prodajno-distributivne mreže, široka baza klijenata, tradiocionalno dobro odnosi sa kupcima i dobavljacima.

VIZIJA

Trgo-Produkt d.o.o. je jedno od retkih preduzeca u Srbiji koje je od samog pocetka imalo jasnu viziju i strategiju poslovanja, strategiju koja je bila jasno odredena ali koja se stalno preispitivala. Strategija poslovanja, koje svako preduzece koje želi rast mora da posveti dužnu pažnju, proistice iz vizije i misije preduzeca i mora biti jasno definisana, sa ciljevima i zadacima koji su prepoznatljivi i sprovodljivi. Ostvarivanjem cilja t.j. proširenjem delatnosti sa grejnim telima na cvrsto gorivo 2008 godine, investiranjesm u reorganizaciju poslovanja i modernizaciju proizvodnje u 2009 godini iskristalizovali smo viziju Trgo-Produkta d.o.o. kao jednog od domacih lidera u priozvodnji grejnih tela na cvrsto gorivo na svim tržištima na kojim poslujemo.

CILJEVI

Trgo-Produkt d.o.o. se poslednjih godina profilirao u vodece privatno preduzece u Srbiji, s jasnim ciljevima širenja na regionalna i evropska tržišta. U 2010 godini na domacem tržištu smo medu liderima u prodaji grejni tela na cvrsto gorivo, kao i na tržištu Makedonije,Crne Gore,Bosne i Hercegovine, i Hrvatske. Sve znacajniji izvoz je i u zemlje Evropske unije kao žto su: Austrija, Grcka, Ceška i Slovacka. Cilj nam je stvarati jake brendove koje su potrošaci spremni slediti, a ne samo platiti.